שירות טכני מתקדם
שירות מהיר לכל צורך - אחזקה וטיפולים שוטפים!
תיקון. אחזקה. שיפוץ. כל סוגי המכונות .
שירותי תמיכה טכנית
למכונות CNC ולמכונות קונבנציונליות
רכישת מכונה היא שלב חשוב בקידום המפעל ועונה לצורך הייצורי שמטרתה להגדיל את שורת הרווח של החברה שלך.
השירות הוא ללא ספק מאבני היסוד החשובים לשקט הנפשי שלך בקבלת ההחלטה שלך לרכישת מכונה, כשאתה כשאתה רוכש מקבוצת אוניטכניק, אתה לא רק קונה מכונה לעיבוד שבבי, פתרון טכנולוגי או אביזר קצה.
אתה קונה לעצמך גם מערך שירות מקצועי ומיומן.
אתה בידיים טובות בכל מקרה של תקלה ו/או השבתת שבר
או השבתה יזומה.
מחלקת שירות טכנית ככלל ומחלקת שירות תמיכה טכנית מתקדמת בפרט מאפשרת לך לחזור במהירות לעבודה באמצעות מגוון פתרונות שירות ותמיכה טכנית לקבוצת אוניטכניק מגוון רחב של פתרונות תמיכה ושירות:
לנו כל הפתרונות המהירים בשירות זה:
1. תמיכה טכנית מרחוק.
2. הדרכה והנחייה טלפונית.
3. הדרכה ותמיכה באמצעות וידאו זום.
4. הגעה פיזית של טכנאי | מומחה תוכן עד אליך.
אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר כבר היום
שירות טיפולים ואחזקה מתקדם יותר.
במידה ונמצא כי יש להחליף חלק כזה או אחר או נדרש לשפץ מכלול...
אנו מספיקים את השירות כחלק מחבילת השירותים שלנו, בתי המלאכה ומחלקת ייבוא החלקים תומכים במערך הטכני
ומספקים לו כל הדרוש לפתרון התקלה לסיומה. בסיום העבודה תקבל דוח שירות מפורט ואחריות על התיקון או שיפוץ.
קבוצת אוניטכניק ביצעה בשנים האחרונות קפיצות מדרגה בתחום השירות למפעלים ולמוסדות.
תוכל ללמוד רבות על כך בהרחבה באמנת השירות באתר - קרא את אמנת השירות .
לרשותך שירות טכני ותמיכה טכנית למכונות העיבוד השבבי שברשותך הישנות והחדשות, הקבוצה מעניקה שירות מענה:
לתקלות שבר ותקלות על פי SLA למגוון רחב של מפעלים בארץ באמצעות התקשרות חוזית שנתית.
אנחנו מזמינים אותך לשאול אותנו כיצד להצטרף לשירות זה.
בחר את שירות התמיכה הנוח לך!
הנחיות לקריאת שירות ללקוחות החברה - הנחיות לקריאת שירותי תמיכה טכנית ללקוחות חדשים.
לקוחות חדשים: בחר את סוג התמיכה הנוחה לך - השאר פרטים בתיבה ואנו שבים במהרה!
לקוחות החברה: מלא את פרטיך, הורד קובץ קריאת שירות, מלא את הקובץ וצרף אותו לתיבת צור הקשר.
שלח למחלקת השירות שלנו ואנו נשוב אליך בטווח הזמן המידי.